czwartek, 29 maja 2014

Drewniane "zabawki".



Mój przyjaciel Maciek jest bardzo kreatywną i utalentowaną osobą. Wystarczy tylko spojrzeć na te piękne samochody, zrobione ręcznie z drewna i dopracowane w najmniejszym szczególe.



Wykonanie takiego samochodu zajmuje sporo czasu, odpowiedniego sprzętu i materiału, ale efekt jest zachwycający. 
W swojej kolekcji posiada kilkanaście różnych modeli pochodzących z różnych okresów. 
Jest to tylko jedna z jego prac, a ma on dużo pomysłów i projektów, które tutaj się jeszcze pojawią.






Pozdrawiamy!

3 komentarze:

  1. Dzień dobry, chciałabym poprosić jakieś namiary na Pana Maćka :) i chciałabym się zapytac czy wykonuje On modele samochodów na zamówienie? Pozdrawiam Kamila
    mój adres e-mail kamka1911@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są drewniane zabawki lecz chyba moje brzdące są jeszcze za małe na nie. Dlatego ja jestem zdania, że świetnie sprawdzają się zabawki do ogrodu https://modino.pl/ogrodowe-do-piasku gdzie moje dzieci uwielbiają spędzać czas.

    OdpowiedzUsuń